trött och sjuk

Jag var verkligen inte pigg imorse och hur förkyld som helst så jag ringde och sjukanmälde mig. Kändes inte som en bra idé att gå till skolan så som jag mådde. Nu har jag legat och sovit i flera timmar och sen gått upp och ätit lite. Nu känns det bättre, men är fortfarnade förkyld. Mamma har bokat tid hos en doktor för att kolla upp min hals som aldrig blir bättre men jag tvivlar på att de kommer att hitta något. Jag har träffat oädligt med doktorer genom åren och det känns inte som det gett mig någonting..
 
I eftermiddag efter jag har varit hos doktorn ska jag ut och skritta Olliver. Han kan ju inte rå för att jag är sjuk och kan inte försummas. 
 
Nu ska jag sätta mig och skriva på min och Odettes labbrapport för den ska in imorgon. Kommer behöva göra lite skolarbete imorgon men för att kompensera det jag missade idag. Det känns sådär att man ska ha så mycket ångest för att man missar en dag såhär. Man måste ju kunna få vara sjuk utan att ligga hemma med ångest.
 
Just nu vill jag bara bli frisk för det känns så oerhört tråkigt att vakna varje dag med ont i halsen och vara förkyld.
 
vi hörs senare. 
pusss
 
I love you...miss you, I really need you here. I know.. You'll never read this, but. I can't live without you. Please, come back to me.

Kommentera här: