oj vad skönt att denna tisdagen är över

Jag tycker att tisdagar är fruktansvärda. Jag har en extremt lång dag med extremt mycket matte och fysik och även om jag verkligen tycker att matte och fysik kan vara roligt ibland så är det något som verkligen är ansträngande och jag är alltid så trött på tisdagar så det är inte bästa kombon. 
Imorgon har jag en otroligt skön dag när jag börjar 11 och slutar 12,10. Ska rida på morgonen och på eftermiddagen ska jag träffa Emma och Lovisa. Ska bli superkul verkligen, har saknat mina blondiner. 
På torsdag är det vanlig skildag och på fredag ska jag upp till Göteborg till bokmässan för jag ska bli intervjuad. Efter det ska jag spendera i helgen i Göteborg hos Fabbe och det ska bli så mysigt. Längtar så mycket efter min tomte. 
 
Ville mest bara titta inom och säga hej så ni inte glömmer mig. Puss och hej.
 
 

Kommentera här: