Mölndals sjukhus

Rubriken låter allvarligare än vad det är. Jag väntar på Clara, Ellen och rektor Frank för att vi ska på möte på neurolab med Rolf Ekman. Fabbe åkte tidigare till skolan imorse så jag åt frukost själv innan jag tog buss och spårvagn till Mölndal. 

Igår var vi inom hans skola innan vi tid en öl i solen med Albin, Anton, Hogner, Jonte och Niklas. Vi åkte hem, tog en dusch och sov sedan en stund. På kvällen åkte vi in med Gazza och hans flickvän till Liseberg och såg Miriam Bryant på stora scenen. Det var mycket trevligt men man kan knappast säga att vi var ensamma där då det var 19000 andra. Hysteriskt mycket folk men det var roligt. Jag började må jättedåligt under konserten så vi åkte hem direkt efter och gick och la oss nästan direkt. Imorse när jag vaknade mådde jag bättre och är bara lite hes nu. 

Nu kommer snart de andra så jag ska röra mig bort ifrån caféet. Ha en bra fredag! 

Puss



Kommentera här: