Lördag i Göteborg

Idag vaknade jag och Fabbe vid nio men låg och drog oss ända till tio innan vi gick up och åt frukost. Efter frukost låg vi mest och slappade i soffan innan Fabbe behövde åka till jobbet. Han körde mig till bussen och jag åkte in till stan och mötte upp Sofia och Mika. Vi tog först en runda på stan innan vi gick till Pasquale och åt lunch. Är man i Göteborg och är sugen på italienskt är det ett hett tips. Helt fantastiskt gott. Jag åt en pizza med mozarella, basilika och parmaskinka och den var ljuvlig. Efter jag skiljt från Sofia och Mika tog jag en runda och köpte morsdagspresent till både Lina och mamma. Köpte underbara blommor till Lina i "svärmorsdag"-present från Bunches. Mötte Gazza på busshållsplatsen och vi hade följe hem till Fabbe.
 
Nu kom Fabbe hem och vi ska ta en dusch och sedan ska vi åka ner till Halmstad för imorgon blir det tävling. Vi höres. 
 
Puss
 
 

Kommentera här: