Balen i Göteborg

I söndags var jag och Fabbe på bal i Göteborg och det var så himla roligt. Nu hoppas jag bara att min egen bal blir lika rolig. 
 
Jag började göra mig i ordning vid halv 1 och var klar vid två ungefär. Under tiden jag gjorde mig i ordning var Fabbe på förfest före förfesten hos en kille som bodde några minuter från Fabbe. När jag var klar och han var tillbaka blev vi fotograferade: 
 
Efter att Fabbes föräldrar tagit massa bilder på oss fick vi skjuts till en tjej i Fabbes klass som bor i Mölndal där det var förfest. Vi frack lite drinkar och tog ytterligare bilder innan vi tog en taxi in till stan. Vi hoppade av och gick in i Trädgårdsföreningens park där det skulle vara fotografering och vi knäppte lite bilder. 
 
Fina tjejer på förfesten
 
Fabbes klass
Anton visar hur man twerkar haha
 
Efter fotograferingen gick vi till en resaturang i närheten och tog en öl innan vi ställde oss och köade. Det gick ganska fort och tog endast drygt 10 minuter vilket var skönt. 
Jag och fina Vanessa 
 
När vi hade kommit in fick vi ett glas champagne när vi minglade runt. Vi var inne ganska sent så de öppnade balsalen nästan direkt efter vi kom in och vi gick och satte oss vid vårt bord. Maten var god och sällskapet var outstanding så jag var nöjd. 
 
Min älskling 
 
Kvällen var så himla rolig och efter middagen flyttades hälften av borden och ett dansgolv växte fram. Jag och Fabbe dansade rumpan av oss innan vi bestämde oss att åka hem. Eftersom man börjar så tidigt är man trött tidigt. Vi tog bussen hem vi ett om jag inte minns fel och det var precis lagom. Det var en helt fantastisk kväll och det var så roligt att få chansen att få dela denna kvällen med den som betyder mest. 10/10 helt enkelt!
 
 

Kommentera här: