hej igen

Det var ju inte igår jag skrev här och jag är ledsen för det. Jag kommer väl helt enkelt aldrig vara den exeptionella bloggaren som uppdaterar maniskt. Ni som läser min blogg och gillar det jag skriver, så extremt mycket kärlek till er. Ser att det ändå är några tappra läsare inne varje dag trots att jag inte har uppdaterat sen i våras. Får väl förslka skriva lite oftare då, även om jag inte riktigt kan lova att jag skriver varje dag.
 
Vad har jag gjorrt idag då? Jo imorse på min sovmorgon så var jag ute och red på min älskade Fascino. Han var så fin och det är ett otroligt härligt sätt att börja dagen på att gå ut och rida i den friska morgonsolen. Efter det gick jag in och tog en dusch innan jag körde till skolan. Först hade vi biologi och då labbade vi med blod och potatis. Efter det hade jag håla i 2,5 h så jag gick först och åt och sedan satt jag och pluggade innan jag hade mikrobiologi där vi också labbade. Har alltså haft en riktigt praktisk dag. När vi hade slutat körde jag hem och gick ut med Douglas innan jag städade och sedan har jag mest pluggat ikväll. 
 
Är riktigt trött så börjar nästan bli redo för sängen snart. Först ska jag packa en väska för i helgen blir det Göteborg, äntligen. 
 
Hoppas allt är bra med er med. puss
 
åh lilla Lasse, det var länge sedan 
 

Kommentera här: