sista kvällen som 17

Jag har haft en bra helg och jag är ledsen för dålig uppdatering. Jag har bara varit såååå trött. 
I lördags så red jag Olliver på morognen och sen stack jag, mamma och Linnea till stan för först lunch på Roberts och sen gick jag til bibblan medan de var och handlade presenter. När vi kom hem så låg jag bara och slappade hele kvällen och snackade i telefon med Lovisa i flera timmar. Mycket mysigt. 
 
I söndags övningskörde jag med pappa ner till Laholm och kollade på Linnea och Fred som tävlade och de var sååå duktiga. De var nolla och trea i Lbn och även nolla och precis utanför placering i LAn. Bäst är dom. När jag kom hem vid tre så var Odette här och då tog vi en PW på en mil. Duktigt. Det var oerhört trevligt och Odette var lika underbar som alltid. 
 
Idag hade vi likabehandlingsdag i skolan och var på massa workshops och föreläsningar och det var rätt intressant. Väldigt skönt att inte ha vanliga lektioner i alla fall.
 
Imorgon är det ju som sagt min födelsedag och det ska bli väldigt kul. Är dock lite stressad nu och så. Känns nästan som dagen innan julafton eller resfeber innan en resa. Haha vad är jag för en psykiskt svag människa? Hoppas att jag får en bra födelsedag och får det smset som jag hoppas på. Annars får jag försöka igen nästa år. ;-)
 
Godnatt alla underbart fina bloggläsare. Tack för att ni tittar in här varje dag och att ni orkar läsa om mig och mitt liv. Jag tycker om er så mycket, varenda en.
pussss
 
 

Kommentera här: