ensam hemma i ett tyst hus

Kom hem för ungefär en timme sen och har varit ute med hundarna och släckt hos hästarna. Det är otroligt fridfullt att sitta här ensam i ett hus som är helt tyst. Oftast är det aldrig tyst runt omkring mig. Om det inte är massa personer som pratar eller annat oväsen så är det musik eller poddar. Därför kan det ibland vara skönt med lite tystnad ibland. 
 
Haft en bra fredag som började med en långpromenad längs nissan på idrotten. Promenerade sedan in till stan och köpte mig en latte innan jag gick tillbaka till skolan. Efter idrotten var det projekt och sen matte. Det gick bra tycker jag. Jag slutade klockan tjugo i två och tog bussen hem och såg att mamma hade mockat åt mig. SÅ skönt att bara gå ut och hämta Olliver direkt. Idag fick vi börja trava och det gick bra. Olliver tycker det är så kul.
 
När jag kom in så duschade jag och lagade lite mat innan jag drog till bussen vid sju. Har haft en supermysig kväll och de är helt underbara, dessa tjejer. Vi har bara snackat skit och skrattat. 
 
Är riktigt trött så känner inte att det blev någon större entusiasm bakom detta inlägget men jag uppdaterar mer imorgon. Love u all. Pussssss
 
SOFIA <333

Kommentera här: