god kväll, igen

God kväll alla fina människor ute där i cybervärlden. Hoppas att ni har haft en bra dag, trots att det är mpndag och första dagen efter lovet. Imorse var jag extremt trött. Skulle verkligen kunna döda någon för att få sova några timmar till, men det gick ju inte och upp ur sängen och till skolan kom jag. Har haft en rätt lugn dag med rätt trevliga lektioner. Mycket roligt att träffa alla igen, särskilt Lotta som jag inte har träffat sen innan lovet. Mycket skratt som vanligt med den solstrålen.
 
Efter skolan så kom jag hem och gjorde ett bilteoritest. Har ju inte ens slått upp boken någon gång än men ville bara kolla lite vad jag kunde sen tidigare och ha något att jämföra med sen när jag faktiskt har pluggat. Det gick över förväntan och jag fick 52 av 70. Helt ok reslutat för någon som inte har en aning om något som har med bilar att göra. 
Efter det var jag ganska trött i huvudet och då gick jag ut i stallet och gjorde iordning där och sen så satte jag mig och pluggade en stund. Efter det har jag bara ätit, duschat, kollat på tv och skrivit på en uppsats som ska vara klar på fredag. 
 
Lite stressad över franskaprovet imorgon så ska sätta klockan lite tidigare så att jag hinner kolla igenom det lite på morgonen. Det brukar ju lösa sig så vi får hoppas att det gör det imorgon också. 
 
Nu ska jag försöka sova så att jag är relativt utvilad imorgon. Ska försöka att uppdatera lite mer imorogn, lovar. Ha det så bra och sov gott alla älsklingar!!

I miss you.DreamUntitled👌♡UntitledWait is this real omg I'm dying#yellow #flowers

Kommentera här: