trött i hela kroppen

Idag har varit en mycket lång dag. Dagen började med mitt hursprov i kemi. Använde 2,5 av de 3,5 timmarna vi fick på oss och det kändes bra. Hoppas verkligen att det gick bra också. Slutade då strax innan 11 och väntade då i skolan tills Oskar slutade och sedan åkte vi in till stan och käkade på spis och deli och shoppade bikini och paraply. Känns som en konstig blandning haha. 
 
Jag tog bussen hem och var hemma runt 2 och var ute i stallet halv tre. Gjorde hela stallet idag, alltså mockade åt alla och gjorde all mat. Efter det var Fred första hästen ut. Red dressyr i paddocken och han skötte sig bra. Lyssnade fint och fixade alla öppna, sluta, skänkelvikning samt byten. Han försökte dock slänga av mig två gånger och det var faktiskt nära att han lyckades en gång haha. 
 
Nästa häst var Santos och han gick också bra. Red honom på fotbollsplanen och han skötte sig och var pigg och glad. Olliver min stjärna var sist och han var den somgick bäst. Världens bästa och finaste är han.
 
Nu har jag bara legat och smsat och snapchatat och ska nu sova.
Natti världens bästa bloggläsare. 
 
 
 

Kommentera här: