hej sötnosar

Helt sjukt vad helgerna går fort. Den bara rinner iväg och det är så hemskt. Imorgon är det måndag igen och jag har två sjukt jobbiga veckor framför mig nu. Har pluggat hela helgen och kommer få skära ner på allt då jag behöver plugga fram till lovet. I fredags var jag ute och åt med min fina vän Matilda. Vi hade det sjukt mysigt och lite väl behövt snack. Igår så red jag ut en sväng på morgonen och sen satt jag och pluggade hela dagen. Bröt ihop någon gång vid fem och tänkte nu orkar jag inte mer så sket i det då. På kvällen var jag hemma hos Sofia och åt pizza och kollade på mello. Mysigt värre och väldigt roligt. 
 
Imorse var jag jag och tränade dressyr för Malin och ååh så bra det gick. Det gick helt åt skogen i början men jag gav inte upp och sen när allt bara släppte var det en helt fantastisk känsla. Olliver kommer nog ha träningsverk imorogn så jag ska ut och skritta på honom. På onsdag är det träning för Emma och på fredag är det dressyrträning igen för Malin. Roligt värre.
 
Nu sitter jag och pluggar och det har jag gjort i snart 4 timmar. Ska plugga biologi i nån timme nu och sen skiter jag i det för jag kommer inte orka mer då. Har liksom hela veckan att plugga på. Om 11 dagar så går äntligen flyget mot varmare breddgrader. Kan inte längta mer för när jag åker så har jag gjort klart proven och inlämningarna jag pluggar till nu. 
 
Jag ska fortsätta att skriva biologi nu så tittar jag nog in här senare. Vi hörs!
 
 

Kommentera här: