Mot Åstorp, idag igen

Jag är så otroligt glad såhär dagen efter när allt smält in. Olliver var helt fantastisk igår. Vi gjorde en kanonrunda i La, blev nolla och en tredjeplats på det.

I MsvB så gick det kaos på framhoppningen och vi kom inte över oxern. Olliver TOTALVÄGRADE och jag har ingen aning om varför. Han var bara tjurig och ville inte. Mamma sänkte ner det till typ 90 så hoppade jag det en gång sen var jag tvungen att gå in på banan. Min kommentar var bara "aja, det får gå som det vill nu haha". Sen går jag in och gör en fantastisk runda och herre vad fin han var. Nollade i grunden och gick in i omhoppningen och red helt oförändrat, alltså så red jag inte alls för att få en placering. Fick ett litet mikro-pet på a-hindret i andra kombinationen men det gjorde mig inte alls något. Med det så fick jag även en tredjeplats i den klassen. Åh vad jag var lycklig.
Bilder och filmer från båda klasserna kommer. 

Nu är vi påväg till Åstorp idag igen och nu är det Linnea och Fred som ska hoppa. Jag uppdaterar med resultat sen. Pussss



Kommentera här: