En riktigt trött Julia.

Åh gud avd jag är trött. Har haft riktigt kul den här helgen med mina fina vänner. Nu sitter jag och gör lite läxor. Det blir riktigt tidig sänggång för mig. Ska gå och äta nu och sen blir det x-factor. Efter det så läser jag nog några kapitel i min gossip girl bok och sen går jag och lägger mig.
 
Idag hade jag hopplektion för Maja och hennes ponny Dumle. Dom är så gulliga. Det gick jättebra för att vara första gången tycker jag. Maja behöver hitta knapparna i tempo, rytm och balans. Men det kommer ju. Det tog ju ett tag för mig och Herr Olliver tex.
 
Imorgon är det måndag. Början på en ny vecka med nya mål och nya upplevelser. Jag ska försöka reda ut alla knutar på mitt liv den här veckan, iallafall fösöka. Reda ut allt otalt jag har med vissa, försöka lappa ihop en vänskap, visa min uppskattning för alla mina vänner som finna där för mig i vått och torrt och framförallt försöka koppla bort dom delar av vänskap jag har med personer som behandlar mig illa på något sätt. 
 
Känner mig rätt låg nu faktiskt. Vet inte riktigt varför, kan vara tröttheten och stressen i skolan som jag börjar känna av nu. 
 
Vi hörs mina kärs bloggläsare!

Kommentera här: