I paradiset!

Jag har kommit till paradiset, helt klart! 
Flygresan gick bra och allt däremellan flöt på. När vi kom fram till hotellet blev vi helt chockade för det var helt sjukt fint! Vi kon in i enorm lobbåldrar det såg ut som i en film typ! Hotellområdet var så stort så när vi skulle ta oss till den byggnaden där våra hotellrum låg så fick vi åka en en golfbil med plats för 8 personer typ! vi såg inte så mycket av Hotellområdet då för det var så mörkt! (Vi anlände klockan två på natten turkisk tid). Vi gicegocentrisk la oss runt tre då vi packat upp och installerat oss. Jag, mamma, pappa och Linnea bor i ett riktigt fint hotellrum medmflera rum och jättefint badrum! 
 
Imorse vaknade jag tidigt och kollade ut genom fönstreT och såg klarblå himmel och strålande sol. Runt halv tio gick vi alla och åt frukost och möttes av en chock när vi kom in där. Det är enormt med mat och det finns i princip allting man kan önska sig. Efter en promenad runt Hotellområdet gick vi och bytte om till badkläder. Sen låg jag hela förmiddagen och slappade i solen. 
 
Det som är så roligt med vårt hotell är att man aldrig har tråkigt för det finns tennisbanor, badmintonbanor, pingisbord, fotbollsplaner, motionsimbassänger, vattenrutchbanor, spa, gym, golfbanor, hotellets privata strand, och olika aktiviteter hela dagarna. Så efter en lika fantastisk Lunch så gick jag och Vincent och spelade badminton och pingis. När vi hade tröttnat på det gick vi till gymmet och gymmade en timme. Efter det var det ett step-up pass som vi var med på. Efter det var vi rejält svettiga och trötta så vi tog ett dopp i poolen innan jag gick upp och duschade och nu sitter jag här. Jag är rätt trött nu så jag ska vila en stund innan vi går och äter! Ska ta lite bilder imorgon!
 
saknar er i Sverige!
 

Kommentera här: