It shouldn't be a good in goodbye

känner mig lite djup idag. Kan bero på att jag har blivit sårad.
Har ni inte varit med om det att man börjar snacka med någon och gör det ett tag och sen säger de bara "glöm allat jag sagt till dig, det har inte varit sant något av det". Då blir man sårad! Det spelar ingen roll om man börjat gilla personen på något sätt för det har inte med det att göra. Jag blir inte kär så fort så det är inte det. Det är bara att man går och tror på något och när man får reda på att inget av det har varit sant så frågar man sig själv varför man bryr sig, varför man blir sårad? Jo för jag tappar all respekt för personen som gör så mot mig, det är därför jag blir så ledsen!
Säg aldrig något du inte menar till henne för det gör ondare att få reda på att du ljög än om du inte hade sagt något alls! Ord är starka saker och de kan både göra en lyckligast på jorden och så ledsen att det känns som hjärtat ska brista. Var försiktig med hur du använder de och till vem du säger vad.
 
Jag känner mig så dum att jag faktiskt litade på dig även om det var nästan exakt samma sak förra gången. Jag trodde jag var starkare och kunde stå emot men jag hade visst fel. Jag är sårad oh jag är ledsen men framförallt är jag arg. Ingen gör så mot mig och ingen ska få trycka ner mig på det sättet. Men nu är det du som får ta konsekvenserna. Jag kommer inte lita på dig och jag kommer vara arg länge, riktigt länge!!
 
Alla därute, går du igenom samma sak? Var stark och tapper för om han gör så mot dig så är han inte "the one". Han är bara ett obetydligt hinder på din väg fram mot ditt mål. Så hoppa över det med god marginal och vänd dig inte om. Din tid kommer längre fram!
 

Kommentera här: