Lucia

Det blev en tom dag här igår på bloggen. Men det var bara för att jag bakade lussekatter med Sofia. Det var väldigt mysigt och herregud vad mycket skratt det blev. Kommer sakna henne som bara den när mitt psycho åker till Australien i tre veckor.
 
Jag tränade med Olliver idag och det gick rätt br. Han var väldigt stark och pigg men det var bara för att han var så glad. Han har ju inte hoppats på en månad pga min skada och allt. På tal om den så har jag rätt ont idag. Hoppas att det inte är på väg tillbaka. 
 
Imorgon är det Lucia i skolan. Jag ska faktiskt sjunga solo. Lite nervöst eftersom min hals är inte på min sida. Har fett ont och är hes! Vi får se hur det går imorgon. Det kan ju inte bli värre än att jag skämmer ut mig inför hela skolan. Nu måste jag sova för jag ska upp klockan sex för att fixa mig ! Haha jag testade min klädsel innan och jag ser inte klok ut. Skrattretande. Puss och Godnatt!
 
 
 

Kommentera här: