En diva till pojkvän

Nu är jag hemma hos Fabbe igen efter en dag på vift. Känner mig helt mosig i huvudet efter en lång dag med massa intryck. Det har varit jätteintressant att se hur riktiga hjärnforskare arbetar och se hur deras arbete verkligen gör skillnad. Nu ligger jag i soffan med min diva till pojkvän och kliar honom i håret. Eftersom jag kände mig ganska sänkt igår blir det nog en lugn kväll med chips och en bra film. 
 
Imorgon jobbar Fabbe och jag ska äta lunch med Sofia och Mika i stan och sedan ska jag träffa Gazza för att hämta ut hans smoking. Älskar verkligen denna fantastiska staden Göteborg. Känner mig så hemma här och tror att det kan bero på att efter tio månader så hittar jag ganska bra nu. Känner mig liksom mindre och mindre som en turist. 
 
Nu ska jag väcka Fabbe som somnat på mitt bröst och starta helgen.
puss
 
 

Kommentera här: