intensiv helg

Tung helg och väldigt trött nu. I fredags efter skolan åkte jag en snabbis till jobbet och hälsade på Elina. Efter det så skyndade jag hem och tog två fantastiskt härliga ridturer på först santos och sedan Fred efter jag hade gjort hela stallet. Skulle egentligen bara rida santos men det var så mysigt så jag snodde Fred med. Himla härligt. Efter det så kom jag in sent och käkade i soffan med mamma framför en bra film innan jag gick och la mig tidigt. Var fruktansvärt trött efter veckan som gått så det var himla skönt.
 
Klockan ringde tidigt på lördagsmorgonen och sedan jobbade jag hela dagen. Det var rätt lugnt framåt eftermiddagen då det började regna och blåsa. Mamma hämtade mig och körde mig hem och jag hoppade in i duschen, åt och bytte om innan hon körde mig till Lotta. Fick en liten mysig stund med lotta innan vi drog tillsammans till Dennis 18-fest. Hade en rolig kväll, jättekul. Var hemma rätt tidigt ändå och tog en dusch innan jag somnade gott.
 
Klockan ringde vid 10 idag för att jag inte skulle sova bort hela dagen och efter lite frukost framför TVen och en ipren mot huvudverken var jag redo för kemin. Pluggade några timmar innan jag tog en runda med fred. Gick in och duschade sen och efter det så åkte pappa och jag ut och övningskörde och det gick bra. Efter et har jag ätit och pliggat och nu ska jag sova. Är så fruktansvärt extremt trött och ser fram emot att bara krypa ner under täcket och sova.
 
Dröm sött älsklingar. Puss
 
♡
Give a little time to me... ♥

Kommentera här: