söndag eftermiddag

Så var ännu en helg över och jag har landat i soffan med kemiboken i knät, helt slut. Svårt att hålla ögonen öppna så för att vakna till lite så loggar jag in här och skriver av mig lite. Först och främst får jag be om ursäkt för extremt dålig uppdatering under helgen. Haft fullt upp verkligen och har inte haft en sekund över. 
 
I fredags var jag i skolan, äntligen, och det var så kul att träffa alla igen. Särskilt Lotta bl.a och vi skrattade hur mycket som helst. Efter skolan så åkte jag in till stan för lite ärenden och mötte sedan upp pappa och vi åkte till lokalen för att planera hur vi skulle göra till morgondagen. Efter det åkte vi hem och Erica var här och red Olliver så jag var ute och pratade med henne. På fredagskvällen så gjorde jag en spellista, snackade med lite kompisar och planerade det sista. Sov ut på lördagen och vaknade runt halv 11. Klockan halv 12 så körde pappa och jag in till stan och han släppte av mig utanför make up store. När jag fyllde år fick jag ett presentkort där som innefattar att jag blir sminkad där och de förklarar och guidar och sedan får man plocka på sig smink för ett speciellt belopp. Det var i vilket fall väldigt roligt och jag fick massa tips och råd. Jag var klar vid ett och då åkte pappa och jag till lokalen och ställde undan den så det i princip var klart innan vi åkte hem. 
 
Jag slappade lite och sedan var jag tvungen att börja locka håret innan vi fick åka tillbaka till stan och hämta upp Maja på tågstationen klockan 6. Vi hämtade pizza och körde sedan till lokalen. Klockan sju kom mitt lilla förfest gäng och sedan droppade de andra in senare. Det var min 18årsfest och det var verkligen jätteroligt. Så kul att så många kom för att fira mig och det verkade som att de flesta hade det roligt med. Så om du var där igår och läser detta, TACK för att just DU gjorde min kväll så bra. Måste även tacka alla fina människor för alla fina presenter jag fått. Det var väldigt roligt att öppna alla paket imorse när jag vaknade. 
 
Idag har jag ätit frukost med Maja, öppnat paket, varit ute i stallet, duschat och nu håller jag på att plugga kemi. Det är inte särskilt svårt, det är mest bara massa som man ska kunna utantill. Vet inte om det är till min fördel eller nackdel. 
 
Nu ska jag plugga så uppdaterar jag kanske senare innan jag går och lägger mig. Ha en fortsatt bra kväll så får ni se några av alla bilder jag har.
 
 

Kommentera här: