dålig update idag, sorry för det

Idag har jag inte varit aktiv här inte, förlåt för det. Jag var trött som bara den när klockan ringde imorse och jag mådde inte bra. Jag var trött, hade ont i halsen och kände mig allmänt depp. Det kändes bara jobbigt. Jag åkte till skolan och hade kemi första timmen. Min läkare från ortopeden ringde (ÄNTLIGEN fick jag tag i dem) och jag berättade för henne hur ont jag fortfarande hade i min hand efter jag bröt den i vintras. Den frakturen jag hade är lite klurig därför att den angränsar till båtbenet, kroppens mest svårläkta ben. Hon sa att värsta tänkbara scenario är att jag får operera handen och det hade ju varit katastrof. Operera högerhanden på vårterminen när man går andra året på natur, usch säger jag bara! Annars kanske jag får gips igen, eller så ligger allt rätt i handen och då får jag bara ha ont så länge som det krävs innan den är bra igen. Fick i vilket fall en tid imorgon så klockan nio ska jag vara på ortopedmottagningen. 
 
Efter skolan så åkte jag in till stan och mötte upp Sofia för en otroligt mysig långfika på Roberts. Saknat henne för vi har inte setts på nästan två veckor nu. Massa roligt att prata om och massa skratt. Hon gjorde mig på mycket bättre humör så det tackar vi för. Efter det gick vi lite i affärer och kollade in alla vårnyheter. Hittade massa fint men ska försöka att hålla i mina pengar lite nu då jag och sofia ska resa bort i sommar, jag ska till stockholm med Andu och ev Bråvalla med ett helt gäng. ÅÅHH vad jag längtar till sommaren. 
 
När jag kom hen vid halv 7 så var jag tvungen att ut och skritta Olliver och vi hade sådan otur att så fort vi lämnade stallet så började det regna, såklart. Det var ändå skönt att komma ut och få lite luft innan jag gick in, duchade, åt och sen pluggade matte. Det känns helt ok inför provet. Kan alla grunder. Ska göra lite svårare uppgifter imorgon och hoppas på bra resultat även där.
 
Imorgon blir det som sagt först mitt läkarbesök och sen blir det direkt vidare till högskolan med skolan för att gå på deras öppet hus. Slutar vid fyra imorgon, så det är inget jippi här ifrån. Har dock väldigt lång lunch haha. Efter skolan så blir det hem och rida och sedan städa och plugga. På kvällen sedan kommer två av mammas kollegor från Irland så det bli bara engelska här hemma imorgon. Har träffat den ena förut och hon är verkligen jättetrevlig så det ska nog inte vara någon större fara. 
 
Nej nu ska jag sova för jag är sååå trött. Sov gott alla lovers, och haters om jag har några ;-) 
pussss
Sex and the cityCarrie Bradshawadd a caption
sex and the city <3
 

Kommentera här: