tjenare tjenare

Onsdag idag och jag har fått en liten utskällning av Odette och Andu för jag har varit så dålig på att blogga, så FÖRLÅT!! Ibland blir inte allt som man har tänkt sig och jag har varit fullständigt utarbetad på sista tiden. Har haft så sjukt mycket i skolan och även mycket skit privat som inte gett mig motivationen att skriva här på bloggen. Men nu är jag tillbaka igen. Skulle jag säga att jag är tillbaka med ny energi så skulle jag ljuga för jag är så trött nu haha. Jag är så trött på all stress i skolan och att behöva plugga varje dag, hela tiden. Jag är så trött på att vara ledsen på grund av någon som inte ens förtjänar en sekund av min tid och jag är trött på att inte känna mig bra nog. Det känns som jag springer ett lopp men för varje steg jag tar så bryter jag ett nytt ben i kroppen och det blir bara svårare och svårare att fortsätta springa. Men nu är det inte långt kvar till mål. Om 43 dagar är det sommarlov jag kommer nog åla mig i mål med varje ben i kroppen brutet. 
 
Och på tal om benbrott så ska jag till ortopeden imorgon och kolla min hand. Var uppe i måndags och röntgade den så vi ska se vad dom säger. Det känns som handen har blivit bättre och jag har inte haft lika ont på sista tiden, utom idag. Idag har jag haft sååå ont så det känns inte så kul.
 
Något som är roligt är att jag tog min första körlektion idag och det gick lysande. Det var jättekul och jag fick massa bra tips som jag ska tänka på. Känns super verkligen. 
 
Imorgon är det valborg och jag har sovmorgon på morgonen och sedan ska jag lyssna på engelska redovisningar innan jag har lååååång rast. Jag ska åka in och sätta mig på biblioteket och plugga så hämtar morfar mig klockan tio i 2 så ska vi till sjukhuset. Efter det så blir det tillbaka skolan och sedan efter skolan ska jag laserbehandla min hand. Ett himla farande på mig nuförtiden, men det löser sig.
 
Har lite träningsverk sen jag körde core i måndags och sen så drog jag med mamma på Indoor igår. Christians pass är otroligt jobbiga, men sååå roliga. Idag är jag lite mör men det är det värt. 
 
Nu är jag så sjukt trött så jag ska nog pysa nu faktiskt. Men ni får ha det så bra så hörs vi imorgon. 
Puss alla älsklingar. Hoppas att ni är glada att jag är tillbaka. (Odette och Andu, jag vet att ni är det babes)
 
en bild från förra veckan när jag blev lite sugen på vattenmelon :-)

Kommentera här: