helgen

Puuh, fullt ös denna helgen vilket är anledningen till asdålig uppdatering. Sorry för det. 
Tänkte berätta lite vad som hänt sen jag skrev sist. 
 
Efter jag skrev sist så var jag uppe hos ortopeden och de sa att röntgenbilderna såg bra ut och jag fick tid till en sjukgymast på tisdag. Jag hoppas verklingen att jag får koll på min hand snart för jag är så trött på det nu.
Efter sjukhuset åkte jag tillbaka till stan och satte mig på espresso house med en latte och fortsatte att plugga där i typ en timme innan jag åkte vidare till underbara Anette för laserbehandling på min hand. Jag stressade hem och duschade och bytte om snabbt innan jag mötte upp Hanne på bussen och vi åkte vidare till Lotta. Det var jag, Hanne, Odette, Lotta, Bella, Louise, Alva, Michis och Andu och vi käkade pizza och bara hade det askul. Runt halv 12 promenerade vi in mot stan och sedan var vi på Underbar och firade fina fantastiska Odette som fyllde 18 (GRATTIS igen i efterskott min fina babe). Jag tog kvart i 2 bussen hem för jag skulle jobba dagen efter och däckade direkt när jag kom hem vid halv 3.
 
På fredagen vaknade jag när klockan ringde klockan halv 7 och det var faktiskt riktigt svårt att komma upp. Jag var jättetrött, men det släppte sedan när jag väl kom upp. Jag checkade in på jobbet halv 8 och checkade ut 10 i 7 så jag var riktigt trött efter den dagen. Jag kom hem och käkade och kollade sedan på Mentalist med min kära familj och somnade sedan gott vid 11.
 
Vaknade lika tidigt morgonen därpå och hade en liknande arbetsdag igår. Mamma och Pappa hämtade mig vid kvart i 7 på kvällen och sedan åkte vi hem till familjen söderström för middag. Jag lånade deras dusch och bytte sedan om och sen var jag fit for fight för kvällen. Vi var hemma runt kvart över 12 och sedan städade jag och redbäddade min säng innan jag smsade och pluggade lite. Sedan somnade jag gott.
 
Bortsett från att jag blev väckt runt 7 imorse så sov jag gott ända till halv 11. Jag låg kvar i nästan en timme och njöt av sovmorgon. Sen har jag mest pluggat under dagen till mitt hemska fysikprov på tisdag. Känns sådär, men det är ju standard när vi snackar om fysik. Klockan 4 skulle jag och mamma på Core, men det var Leg Works istället vilket jag tyckte var jättekul. Inte kört just det passet med den instruktören förut så det var superkul. Bra låtar, bra övningar och riktigt jobbigt, men kul. 
 
Nu har jag duschat och ska sätta mig och plugga igen. Idag kommer det en tysk tjej hem till oss för att Linneas klass har ett utbyte med en klass i tyskland, så vi väntar på henne nu så vi kan äta. Är vrålhungrig. Nej nu får jag ta tag i fysken igen så hörs vi kanske lite senare. Pussss
 
Nike

Kommentera här: