trött men ändå inte

Jag är klar med läxor och haft en lugn kväll där jag bara har läst bloggar. Har lugnat mig lite nu och är inte lika arg som jag var innan. Tur det.
 
Tänkte sno en liten lista med frågor från älskade, älskade Michaela Fornis blogg (forni.se) som jag tyckte verkade rolig. Hoppas ni också tycker det. Det kanske helt enkelt blir en lista vi kör en dag i veckan eller något? Eller i alla fall en liknande.
 

Vad gör du just nu?

Just ni har jag precis borstat tänderna och krupit ner i sängen med lite bra musik i lurarna.

Vad ska du göra imorgon?

Imorgon har jag sovmorgon, FINALLY, och sen har jag historia. På lunchen hade jag tänkt hinna in till stan för att gå lite ärenden och köper kanske något att äta där då. Sen tillbaka till skolan för att ha projekt. När jag har slutat ska jag hem och rida och sedan plugga, kanske gå en promenad om jag får trevligt sällskap, läsa lite böcker och bloggar och bara slappa sen på kvällen.

Hur mår du?

Sådär. Känner mig lite stressad just nu och har så vansinnigt extremt ont i ryggen. Måste verkligen boka en tid hos min massör för såhär kan vi inte ha det, avlider typ. Känner mig även lite allmänt depp och inte alls lika pepp som jag borde göra med tanke på att jag fyller år om bara några dagar(!!!). Antar att man kommer i sådanda perioder ibland.

Berätta något roligt som hände i helgen.

I lördags när jag och Sofia kollade igenom min gamla dator och hittade mina gamla videodagböcker från 2012. Skrattade så vi grät. Var så himla töntig på den tiden (det är jag kanske fortfarande) och hade så mycket bekymmer som jag grät ut i, i min videodagbok.

Din favoritprodukt just nu?

Handkrämen som jag tipsade om härromdagen. Om jag inte får välja den så är det nog min underbara ansiktscreme från Nivea. Min hud dör utan den.

Vad fick dig att skratta senast?

Klippet när Tyra Sjöstedt försöker lära hennes pojkvän att rida. Så otroligt gulligt och roligt. Söt pojkvän hon har. Klippet har ni häääär: https://www.youtube.com/watch?v=tti3VwL-0JM

Vem smsade dig senast?


Sofia och Andu. Dom smsade samtidigt haha. 
 
 
Hoppas ni gillar det. Puss
 
 fina, fina fornis fina ord värmer hjärtat. Tänkte skriva om hennes bok nu någon dag faktiskt. 

Kommentera här: