söndag utan ångest

Sitter i mitt rum nu med lite weheartit-känsla. Det lyser ett litet vaniljljus i min ljuslykta som står i fönstret och brevid står det en bukett gula rosor. Det spelas lite mysig musik från datorn och jag sitter här och bloggar utan någon skolångest alls. Det ser rätt bra ut om någon tittar in genom mitt fönster nu. 
 
Idag sov jag till kvart över 11 så det var otroligt skönt. Jag hade jätteont i halsen och kände mig inte alls särskilt frisk så det var ju lite jobbigt. Vi åkte i alla fall till mormor vid halv 1 och jag körde dit och det gick bra. Efter vi hade ätit så lånade jag och pappa morfars bil för att köra manuell växellåda. Vi har ju bara automatväxlade bilar så det kändes dax att testa manuellt. Vi körde på ett område vid flygstaden med massa vägar och parkeringsplatser med ingen trafik. I början gick det kaos och jag blev jättestressad och bara fick kärringastopp haha. Pappa bara skrattade åt mig för jag var så hopplös, men efter ett tag så släppte detoch det gick bra faktsikt. Pappa sa att han var imponerad och att det gick riktigt bra för att vara första gången. Kändes bra och nu är jag supertaggad på att köra massor. Ska köra hela denna veckan och sen ska jag boka in massor av körlektioner. 
 
När vi hade lämnat bilen hos mormor och morfar så körde jag ut till farmor och hälsade på henne. Det var jättemysigt och jag har saknat henne. Jättelängesen jag träffade henne. Ska köra ut till henne i veckan någon gång och hälsa på henne.
 
När jag kom hem var jag ute och skrittade Olliver och idag var han såååå fin. Han tyckte verkligen det var jättekul. Jag tyckte inte det var riktigt så kul för jag hade så himla ont i halsen haha. Efter jag kom in så har jag bara suttit här inne på mitt rum och chillat. Snackat med Lovisa och min älskling Maja som jag ska sätta mig och maila nu. Har duschat och ätit och nu ska jag sätta mig och skriva en önskelista till min födelsedag. Har typ ingen aning om vad jag önskar. Känns som jag har allting samtidigt som det inte känns som jag har något.
 
Håller på att fila på ett inlägg som kanske kommer upp senare ikväll. 
 
Ha det underbart nu babes!!
pussss
 
 
 

Kommentera här: