Riktigt förkyld

Är sådär löjligt förkyld nu och det är verkligen sååå tråkigt. Vill bara bli helt frisk så jag kan träna som vanligt igen. Får panik på detta...
 
Dagen har varit jobbig som bara den. Har varit riktigt sjukligt tröt för jag sov bara 3 timmar i natt. Först låg jag och väntade på ett sms som aldrig kom och sen kunde jag inte sova. Låg bara och vred och vände på mig i flera timmar. När klockan ringde klockan halv sex var jag inte ens trött. Antar att jag inte ens kom in i djupsömn någon gång. Första lektionen var kemilabb och jag och min kära labbpartner Odette löste det super. Odette är verkligen en otroligt bra vän och fin person. En otroligt rolig och genuin tjej som jag har turen att fått lära känna. Någon man alltid kan ringa för råd i livet eler svaret på kemiuppgiften. Tack Odette för att du finns! Vet att du läser min blogg.
 
Sen var det engelska och sedan kemi igen innan det var lunch. Det var ju strålande sol idag och det är fantastiskt vad solen gör med humöret. Efter lunch var det matte och sedan franska som avslut. Jag fick tillbaka det nationella provet som jag skrev förra veckan och det gick alldeles strålande. Både Märta och jag var otroligt nöjda. 
 
Fick ta tjugo i 4 bussen hem så var hemma sent. Då var jag riktigt riktigt trött men gav mig ändå ut i stallet och tog hand om Olliver och gav mig sedan ut och red. Det var riktigt kyligt men Olliver var otroligt fin. Längtar så mycket till fredag då vi kan börja trava.
När jag kom in så tog jag en varm dusch och satte mig sedan oc pluggade matte tills maten var klar. Efter jag ätit så ringde jag till Odette och vi kollade igenonom vår labbrapport en sista gång innan vi skickade in den. Skönt att få den ur världen.
 
Nu ska jag snart gå och lägga mig för att ta igen lite sömn som jag har missat de senaste dagarna. Imorogn blir det massor av lektioner igen så behöver energin. 
 
Godnatt alla otroligt fina människor! Sov gott. 
pussss
Stay strong even when it feels like everything's falling apart
 

Kommentera här: