psykbryt

Sitter och är så otroligt arg på de äldre generationerna just nu och bristen på respekt och tillit som de hyser för ungdomar. SLUTA HÅLL PÅ säger jag bara. Får ta det i ett separat inlägg senare.
 
Kom hem från skolan för snart två timmar sen och har bara suttit i telefon med olika personer för att försöka få igenom en grej. Det går inte så bra, därav ilskan i förra stycket.
 
Nu ska jag gå ut i stallet och hoppas att jag blir på lite bättre humör av det. Gosa lite med Olliver och bara få mysa. Det brukar hjälpa mig. När jag kommer in ska jag plugga och sen ska jag gå och lägga mig i tid ikväll igen. Mår bra av det. 
 
Ska försöka att skriva ett lite djupare inlägg ikväll, det var visst uppskattat sist. Har alltid mycket tankar och åsikter. Hoppas att ni får en bra eftermiddag och nu är vi halvvägs till helgen.
 
Ha det toppen!! Puss
 
Bild från förra våren!
 

Kommentera här: