hihi vad glad jag blev nu

Har haft en UNDERBAR dag faktiskt. Trots att jag är stressad för att jag inte fått något gjort haha. 
Började dagen med en underbar ridtur på Olliver i det fantastiska vädret. Solen sken och jag lyssnade bara på bra musik och allt kändes så bra. Duschade och sminkade mig och fick sedan skjuts till skolan.
 
Historian gick bra och vi fick mycket gjort som behövde göras och vi har nu en plan hur vi ska lägga upp vårt arbete. Känns toppen faktiskt. Efter historian så gick jag och Lotta in till stan och hämtade ut en bok på bibblan. Sedan gick vi och satte oss på Roberts uteservering och njöt av solens varma strålar. Åt en supergod ceasarsallad och det gjorde Lotta med. När vi hade solbadat och ätit klart så gick vi inom espressohouse och köpte varsinn kaffe innan vi gick tillbaka till skolan. En oerhört mysig lunch. Tack bästa Lotta!
 
Projektet idag bestod bara av en 1,5 h lång film om hur Einsteins formel E=m*c² uppkom. Det var rätt komplicerat haha och jag har en känsla av att det kommer bli ett ganska komplicerat projekt. Jag och Matilda tog bussen hem vid fem över fyra och jag var inne i mitt hus igen vid typ tjugo i fem. Det är sent att komma hem då tycker jag. Smsade Erica och frågade om hon ville ut på en PW och det ville hon så mötte upp henne vid 6 och vi gick nästan 8 km. Det var mycket trevligt och vi hade massor att prata om som vanligt. Det får vi göra om hjärtat.
 
Nu ikväll har ja snackat i telefon med Andu. Min älskade bästa Andu, my person. Tack för du ställer upp för mig och för att du hjälper mig med detta. Hade aldrig klarat mig utan dig!
 
Imorgon blir det att gå upp tidigt. Ska åka till skolan och ta en riktig långpromenad i Aleskogen. Kan inte börja springa än då jag fortfarande är helt extremt förkyld. Varför ska jag vara det? Det suger... 
Sen blir det projekt och sedan matte på eftermiddagen. Mysig dag faktiskt. Efter skolan ska jag hem och rida och sen på kvällen ska jag träffa Bråvalla-gänget, alltså Michis, Andu och Hanne. Myspys. Ska ha en riktigt bra helg som kommer fortsätta i en ännu bättre vecka med BIRTHDAY!!!!!! Så pepp idag. 
 
Nu måste jag nog sova om jag ska orka gå upp imorgon. Godnatt älskade ni. pussss
 
Giraf

Kommentera här: