Hemma igen

Haft en chill dag i skolan med många grattis från mina fina kompisar. Födelsedagar är rätt roliga ändå. Hade lätt kunnat fylla år minst två gånger per år. Lunchade med Matilda i stan och käkade ceasarsallad. Standard men underbart gott. Hann med en tidigare buss hem och gick inom tempo på vägen hem och funderade på vad jag fick köpa nu när jag är 18. Eftersom varken cigg eller snus är något som lockar mig så köpte jag en trisslott. Vann till och med, underbart ;-)
 
Nu ska jag gå ut med hundarna innan jag går ut och rider Olliver en stund i solen. Har lite bråttom för att hinna duscha och packa innan vi ska ut och äta ikväll. Ska försöka hålla igång bloggen trots att jag åker till Stockholm imorgon. Vi åker upp med hjärngymsgruppen så skolan står för resan. Så himla kul. Imorgonkväll så är vi lediga så vi ska ut och käka och sedan fira mig. Underbart. Allt är underbart idag haha.
 
Nej nu sitter Barny och puffar på mig för han vill komma ut. Vi hörs senare. Puss!
 
 

Kommentera här: