sent ikväll igen

Jag kommer verkligen inte i säng i tid. Har suttit i telefon med Lovisa nu en halvtimme och innan det har jag smsat med några av mina finaste vänner. Tack för att ni att få mig må lite bättre när jag är arg, ledsen och besviken.. Ni är diamant värda.
 
Det var inte kul att rida idag. I början gick olliver riktigt fint och det var fint väder men när jag kommer halvvägs så börjar det ösregna och det var ett så kallt regn. Jag och Olliver blev ledsna och kalla som bara den. Släppte in honom med mystäcke och lite betfor och gick sedan in och tog en lång varm dusch. Bästa delen efter en riktigt kall kväll i stallet. Efter det satte jag mig i soffan och skrev på min uppsats och sen pluggade jag matte. Har kommit till den punkten där jag inte har någon studiemotivation över huvud taget. Blir arg bara jag tänker på vad jag måste göra. Men det är innte så mycket egentligen. Det är denna uppsatsen och matteprovet på fredag. Nästa vecka är kalendern tom och jag minns inte senast den såg ut så, känns underbart. Ska bara leva livet nästa vecka. Längtar redan!!!!!!!!

Imorgon blir det en ännu tidigare morgon än vad det blev idag för imorgon ska jag ta bussen. Kommer vara trött imorgon igen och fasar redan för att gå upp imorogn bitti. Men har rätt ok lektioner imorgon och på eftermiddagen blir det fika med Sofia innan jag ska hem och rida och plugga. 
 
Jag har varit så sjukt förkyld och haft ont i halsen nu  sen jag var sjuk på lovet, men hoppas att vara frisk till nästa vecka när jag har massa tid så jag kan åka till gymmet varje dag. Sover så mycket bättre om jag får träna ordentligt på eftermiddagen + att jag får mer energi till pluggandet.
 
Nu måste jag verkligen sova och lovar att uppdatera flitigt imorgon med, idag har jag varit duktig väl? Vill ni så får ni jättegärna kommentera om det finns något särskilt ni vill att jag ska skriva om. Såg i mitt arkiv att jag höll på att skriva ett inlägg om ensamhet innan min bloggpaus och kanske kan fortsätta med det nu. Hade ni velat det? Godnatt lovers!
 
.

Kommentera här: