Nu jävlar

Nu har jag äntligen tagit mitt förnuft till fånga (och mina läsar-vänner har skällt på mig) och kommer därför tillbaka till bloggvärlden nu. Idag har jag haft en realtiv lugn dag i skolan men gjort ett samhällsekonomi-prov. Vi har prov varje dag denna veckan så har haft lite och stå i och än är det inte över. Mamma åkte till Irland idag så vi har Santos nu med. Ska ut i stallet nu och rida både Olliver och Santos idag och sen måste jag fortsätta att plugga. 
 
Tänkte ta mig en löptur senare ikväll men det beror på om jag känner att jag hinner. Annars får det bli någon annan gång. 
 
Olliver väntar på mig och det gör matten med så här kan jag inte sitta. Då kommer jag aldrig bli klar.
Vi får höras senare. Slänger kanske till och med upp en liten fin bild på mina hästar. Det får tiden utvisa ;)
 
 

Kommentera här: