Skidor och vänner

Har haft en fantastisk dag på Hestra med den bästa klassen i världen. gud vad kul vi hade. Jag ville verkligen ta vara på den här dagen så jag har verkligen åkt så länge jag kunnat. Tog en snabb lunch på 20 min och sen stod jag på skidorna igen. 
 
Nu har jag precis blivit klar med pluggandet för idag. Matteprov imorgon och biologiprov nästa onsdag. Lite inlämningar och läxor på det med. MMMM prima.
 
Idag för första gången på väldigt många veckor har jag känt mig riktigt glad. Jag har äntligen insett att jag inte längre tänker slösa tid på att känna saker för personer som sprider mer negativ än positiv energi. Känns underbart att kunna gå vidare med sitt liv efter det. 
 
Tänkte faktiskt gå och lägga mig snart för att vara pigg och glad till matteprovet imorgon. Kommer behöva alla hjärnceller vakna och redo att jobba Hoppas verkligen att det går bra, så mycket jag har pluggat på sista tiden. När jag slutar vad halv 12 ska jag direkt till gymmet. Det var alldeles för länge sen sist men jag har ju varit lite sjuk. Blir jag dålig igen efter imorgon så dör jag. Får vara lite försiktig. 
 
Natti natti älsklignar så hörs vi imorgon.
 
 

Kommentera här: