i soffan med biologiboken i knät

Som rubriken så finurligt meddelade så sitter jag i soffan och ska precis börja plugga. Har haft en rysligt dålig dag och har bara vela åka hem och dra täcket över huvudet och inte vakna innan vi åker kanarieöarna. Men det är helt omöjligt så jag få bara jobba på och kämpa. 10 dagar kvar!!

Jag var ute och skrittade med mamma och Olliver idag. Det gick bra och vi satt mest och pratade. Olliver fick skritta lite för Malin trodde att han skulle ha träningsverk idag. 
 
Imorgon bli det också en jobbig skoldag. Ska försöka lägga mig i tid så jag orkar komma upp imorgon med. Klockan ringer 06,06 så då måste jag vara pigg, glad och alert. Ni förstår säkert lika bra som jag att det är jag INTE. Vill mest döda någon så tidigt på morgonen. 
 
Nu MÅSTE jag plugga biologi och sen matte, kemi, ergonomi, svenska och samhäll. Vi ses i nästa liv.
 
 

Kommentera här: