Jag har världens bästa ponny!

Åh min älskade lilla Olliver vad bra du är. 
 
Tävlade i Kungsbacka idag och jag skulle hoppa två stycken LB där den ena var destriksfinalen i Mountain horse PC. Första klassen var MHPC och det är första inne för mig och Olliver så jag hade inte några högre förväntningar. Vi gick in på banan och Olliver var lite spänd och vi fick inte riktigt samma flyt som vi brukar ha, med vi var ändå nolla i grunden och sen när vi gick in i omh så släppte allt och vi gjorde en superfin omhoppning. Det resulterade i att jag kom 2 utanför placering i MHPC och 2:a i själva klassen.
 
Sen var det dags för andra LB och redan på framridningen kändes Olliver så fin så det var så kul. Väl inne på banan gjorde vi en sååå bra runda med värsta flytet och riktigt bra språng. Jag fick en sådan härlig känsla och det var så härligt så jag brydde mig faktiskt inte om, om jag skulle bli placerad eller ej. Men vi hade en riktigt bra tid så et höll i sig hela vägen och vi van den klassen och vann ett segertäcke och ett presentkort på 300 kr på hööks o allt så det var såååå roligt. Världens finaste Olliver.
 
Även Fred har hoppat kanon idag så det har varit en lyckad dag!! 
 
 
1 Linnea :

skriven

Gud så roligt.

Svar: Ja det var väldigt kul kram :)
Julia Nilsson

2 Anonym:

skriven

Grattis, så duktiga ni är du och Oliver!!!

Svar: Tack mormor! Kram
Julia Nilsson

3 Anonym:

skriven

Hälsar mormor

Kommentera här: