Söndag morgon

åhh så blev det söndag. Det känns som dagarna bara rinner iväg nu och det är såååå härligt med sommarlov.
 
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Mamma åker till Gotland nu och pappa och Linnea är på valpträff så jag är ensam hemma. Jag ska ut och skritta Santos om en stund och göra klart i stallet. Olliver får vila idag för han var så duktig igår.
 
Imorgon är jag ensam hemma hela förmiddagen men sen kommer Maja på eftermiddagen och då blir det full rulle. Vill inte avslöja mer än så för tillfället, men det kommer säkert upp mer info här senare! 
 
Hoppas allt är bra med mina kära läsare och att alla njuter av vår regniga sommar. Lasses nya ägare Linnea bad mig skriva ett inlägg om min och Lasses historia så det tänkte jag göra nu på morgonen. Håll ögonen öppna, denna bloggen sak bli fullt aktiv igen!! 
 
Min LB och Linneas LC från igår!

Kommentera här: