frusen men glad

Asså gud vad jag fryser. Sitter invirad i en filt och har precis jobbat lite So. Kände att jag behöver komma framåt i mitt arbete så jag jobbar flitigt. 
 
Olliver vilade idag med men jag var ute och lekte med honom i hagen och herregud vad gullig han är, min stjärna! 
 
Nu sitter jag mest här och inte gör någonting. Tror att jag ska kolla några avsnitt på Teen Wolf för herregud vad bra det är. Verkligen att rekommenderas.
 
Nu börjar det dra ihop sig. Nästa vecka hoppas jag blir helt sjukt bra. Stora grejer som ska hända då!! Sen fyller jag ju även år nästa söndag. Den tionde mars lite mer exakt! My supersweet sixteen, det känns härligt. 
 
Imorgon ska bli en grym dag har jag bestämt. Har nästan bara roliga lektioner och vi är uppblandade bland alla nior så det äär så roligt med lite variation. Det är roligt att träffa personer från de andra klasserna eftersom vi knappt gör det de andra dagarna. 
 
Jag ska skriva ihop ett deep shit nu tänkte jag så håll utkik!! 
 

Kommentera här: