Svar på era frågor

Varför är du rädd för grodor?

Jag vet inte varför jag är rädd för grodor men jag har varit det sen förra sommaren av någon konstig anledning. 

Vilken film såg du senast? 

Senaste filmen jag såg var nog Warm bodies som jag såg i lördags med Sofia.

Vad är du på för humör just nu? 

Just nu är jag på mycket gott humör för att jag pratar med min favvo i telefon.

Vad köpte du senast? 

Senast så köte jag en present till min lillasyster

Är du morgon- eller kvällsmänniska? 

Beror på. Jag tycker det är härligt att gå upp på morgonen ibland men samtidigt så är jag mycket roligare att umgås med på kvällen.

Vad var det sista du åt? 

Jag åt fläskpannkaka med lingon.

Har du, eller har haft, något smeknamn? 

Ja jag har massa smeknamn som t.ex jullan och schulle.

Vad tycker du om din nya klass? Hur är tjejerna, killarna? Någon/Några som du inte gillar?

 JAg tycker mycket om min nya klass. Tjejerna är roliga och snälla och det är även killarna. Det finns inte någon som jag inte tycker om.

vem är din snyggaste kille på din kontaktlista ? :)

Jag har många snygga killar på min kontaktlista.

snyggaste 96:a?

 Det finns fler en.

erkänn att Maja kellström är helt faboluse på engelska??:*

Ja jag erkänner. MAja är helgrym. Vi måste ses snart :*
 
Vad tycker du om Hampus R?

En av mina absolut bästa killkompisar. 

Är du rädd för blod? 

Nej jag är inte så rädd för blod. 

Ditt favoritord? 

Haha jag vet inte riktigt!

Bästa stunden i ditt liv? 

När jag kom fyra i debuten i LA.

Vilket är ditt drömyrke? 

Mitt drömyrke är nog att bli forskare i medicin och till slut ta nobelpriset i medicin för att jag har kommit på botmedelet till någon dödlig sjukdom. 

Den bästa låten någonsin? 

Oj, Det finns så många bra låtar så jag kan verkligen inte bara välja en.
 
Hej / Tårtan
hej du! 
 
hur många har du strulat med och vilka isåfall? 
har du vart full nångång? 

Samma svar på båda dessa frågor. Det är inget som jag vill dela här på bloggen. 

Hej :) är du interiserad av mer än en kille?

Hej. :) Det beror helt på vad du menar med frågan. Om det är om jag gillar mer än en kille så är väl svaret självklart. Såklart jag gör. Jag har ju hur många killkompisar som helst.
 
Vad är det roligaste du gjorde i somras?

Ojdå vilken svår fråga. Jag vet faktiskt inte riktigt. Jag har gjort massa roliga saker i sommar. Men bland det roligaste var nog när vi var hemma hos Ida allihopa med tjejerna först och sen alla. Sen sov jag över med Sofia och vi låg och snackade hela natten. 
 
Oskuld?
 
Ännu en fråga som jag tycker är för privat för att skriva på en offentlig blogg.
 
Vem saknar du mest från gbt?

Jag saknar många, men jag saknar att gå i samma klass som Sofia t.ex. 
 
Hur ska du hinna svara på alla dessa frågor min kära dotter? Puss:-)
 
 
Nu tillexempel mamma ;) puss

Provat att röka? 

Skulle aldrig börja röka då rökning gör så man får cancer och dör.

Varför är måndag så långt ifrån fredag? 

Undrar samma sak så tyvärr har jag inget bra svar på det.

Hur långt är ett snöre?

Det kan vara hur långt eller kort som helst.

Vem är din bästa vän och vad är det somm är så bra med honom/henne?

Min bästa vän är nog Sofia. Det bästa med henne är att vi kan vara helt seriösa ena sekunden och andra så kan vi bara ligga ner i en hög på golvet och skratta.

Har du någonsin funderat över om du är lesbisk? Provat? ;)

Haha nej jag är inte lesbisk. Jag har dock inte provat den teorin men jag gillar killar helt och fullt! ;)

Vad är det galnaste du gjort?

Eftersom jag vet att min mormor och min mamma följer min blogg så tror jag inte att det skulle vara så smart att skriva det här, men de tär något riktigt galet. Fast en galen sak som jag och Sofia gjorde i somras en natt var att springa ut i regnet i bara underkläder och dansa när det regnade som mest. Sen stängde Lisa ut oss och då utmanade jag Sofia att springa, halvnakna som vi var, ner till stora vägen. Och det gjorde vi och då kom det massa bilar. Klockan var typ 2 och vi var helgalna hahah
 

 
 
 

 

Kommentera här: