tävlingsdags

förlåt för min riktigt dåliga uppdatering men jag har inte riktigt haft tid ytill att blogga på senaste. Jag har haft fullt upp med att träna Olliver och se till att det går bra i skolan. 
 
Imorgon händer det grejer för då ska jag och Olliver debutera LA i Nordhalland. Vi hoppar först LB och skulle det gå dåligt där så hoppar jag LB+5 men annars så kär vi på LA. För första gången på många år nu, så känns det lite pirrigt faktiskt. Men det ska bli så otroligt kul! Detta har jag och Olliver kämpat för så länge du och han har gått så otroligt klockrent. Imorgom har jag haft Olliver i 11 månader så det känns som det är dags att debutera nu. Naturligtvis så satsar jag bara på två fina rundor och inte på att bli placerad. Det har vi gott om tid för i framtiden. I LB så vill jag ha en fin nolla och i LA så vill jag bara ha en fin runda. Sen gör det inget om jag river något eller något sånt! Att bli nolla skulle bara bli en bonus. 
 
Olliver kommer vara så fin i sitt nya tävlings-set från Kyro Riding Gear. Jag köpte det på GHS. Sen ska ju jag ha mina nya Kingsland byxor också ju som jag också köpte på mässan. Olliver står fin som en prins i stallet nu och det känns så bra, allting med honom. Vi gör det här som ett team, han och jag!
 
Nu ska jag nog gå och lägga mig för jag behöver verkligen sova! tänkte publicera ett inlägg som jag skrev för exakt två veckor sen! Det är mycket personligt och ni ska vara glada att jag delar det med er!  
 
Världens finaste! Här kom vi trea i LB:n i Ängelholm!

Kommentera här: