I paradiset dag 2

Även denna dagen har haft helt fantastiskt väder. Vi gick upp rätt tidigt imorse och jag var helt sjukt trött. Efter frukosten åkte vi till en marknad och kollade lite. Haha det är lite läskigt när de som har affärerna drar i en och vill att man ska köpa deras grejer.
 
Vi kom tillbaka till hotellet precis innan lunchen så vi gick bara direkt och åt. Efter det la vi oss i solen och bara slappade. Jag sov rätt mycket trött som jag var. När jag vaknade sista gången så var klockan typ tre och då gick jag tillbaka till rummet och bytte om till träningskläder sen gick jag till gymmet. Sprang en stund på bandet och gjorde några maskiner. Sen klockan fyra började body-shaping passet som jag också gick på. Det var roligt men riktigt riktigt jobbigt. Känner att jag kommer ha rejält med träningverk imorgon.
 
När jag kom tillbaka till rummet så var bara pappa här så då bestämde vi oss att gå och motionsimma en stund. Det var väldigt jobbigt faktiskt. Kanske för jag redan var rätt trött i alla muskler. Men vi simmade en stund och sen gick vi tillbaka. Nu sitter jag här och bara slappar efter en lång dusch.
 
Jag älskar Turkiet och jag älskar vårt hotell. Det är så anpassat till allt och det finns hela tiden något att göra. Ikväll blir det nog bara middag och sen kommer vi nog bara sitta i baren och snacka. Lika bra att gå och lägga sig i tid när man håller igång så mycket på dagarna.
 
här är lite bilder från hotellets hemsida iaf:
 

Kommentera här: