Gäst inlägg 1

Jag är en väldigt nära vän till Julia och får dagligen delta i eller höra om hennes liv. Det är något jag tror att hon uppskattar mycket, att få dela med sig och diskutera om hennes vardag med någon annan, för jag vet själv hur jobbigt det kan vara att bara gå runt och fundera på sitt hur man har det hela tiden. 
 
Vi pratar nästan också ofta i telefon, och i dem samtalen kan innehålla allt från hennes gudomliga sångröst till djupa diskussioner om livet och dess problem. Diskussionerna får mig oftast att må bättre och uppskatta det jag har mer, jag tror att alla behöver ha ”deep talks” som dem ibland, det kan ta bort lite av det som tynger ner vardagen för oss. 
 
Vänskapen mellan mig och Julia betyder obeskrivligt mycket, jag känner mig väldigt lyckligt lottad att ha henne i mitt liv. Alla förtjänar att ha någon som man kan dela verkligen ALLT med, någon som man aldrig behöver att vara rädd att säga vad som helst med. Det anser ajg nu att jag har fått och det är Julia. 
 
Jag tycker alla borde ha en sådan vän därför att jag känner mig så lyckligt lottad att ha någon att dela allting med, att ha någon att anförtro och att ha någon att söka stöd hos!
 
Tack för mig!
 

Kommentera här: